15 Ağustos 2017 Salı

Aşkın Başlangıcı Olmaz


            Çok sıradan geçen, düzgün denebilecek, sıkıcı ama bir o kadar kalabalık hayatımda milat kabul edeceğim bir şey oldu. İnsan yaşarken tabi tam olarak bu an benim miladım diyemiyor. Yaşadıkça anlıyorsunuz. Üstünden biraz zaman geçince bütün taşlar yerine oturuyor. Taş dediysem öyle sahil kenarında bulacağınız alelade taşlardan değil, burada milat taşlarından bahsediyorum sayın okuyucu. Mesela tanıştığınız insanların hayatınızda ne rolleri olacağını tam anlayamıyorsunuz bazen. ilk tanıştığınızda bu insan benim hayatımı kökünden değiştirecek diyenleriniz varsa şanslı kesimdensiniz. Ben diyemedim. Zaten öyle ileri görüşlü bir insan olduğum söylenemez. Şimdi milat milat diyoruz da eskiden olsa bir insanın hayatında milat olabilecek birsürü şey olabileceğini söylerdim. Ama artık o ben değilim o başka bir hikayenin konusu. şimdi ise bir insanın hayatında milat olabilecek tek şeyin anca çok güçlü bir duygu olabileceğini öğrendim.Aşk diyorlar. Ben tam bilmiyorum tanımını. Şu an sadece hissedebiliyorum. Hislerimle de gurur duyuyorum ama o da başka bir hikayenin konusu. Ben aslında aşık olabilecek bir insan da değilimdir. Tanısanız hak verirdiniz bana. Ama kaçınılmaz son OLDUM MU ? HEM DE DİBİNE KADAR.  Yani neymiş aşk bir insanın hayatını kökünden değiştirmeye yetermiş. Ama şimdi bir duyguya bütün gücü yükleyip aşık olunan şahısın hakkını yememek gerek. Şayet kendisi hayatımın kahramanı. Kendisinin bir çok ismi olmasına rağmen benim kalbimde, bunların hiçbirini siz sayın okuyucu maalesef bilemeyeceksiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder